Bulharsko 2005

© September 2005 All Rights Reserved

Kiten
31.08. 2005 - 03.09. 2005
     Autobus z bulharsko pohladnica KitenPrímorska do Kitenu stojí 0,50 Leva / osoba a Minibus z Prímorska do Kitenu stojí 1 Leva / osoba. Hneď pri autobusovej stanici nás odchytila stará prešedivelá babka, ktorá nám ponúkla ubytovanie s televízorom a chladničkou na izbe za 10 Leva / osoba / noc tak som jej povedal že za 8 Leva / osoba / noc to berieme a už aj sme boli ubytovaný. Sú tu dve pláže severná a južná. Severná pláž sa mi zdala lepšia aj keď južná pláž je dlhšia.
Internet v BTK 30min = 0,50 Leva to bolo asi ako u nás Slovak Telecom dalo sa tu aj volať za cash. Internet v inetke 1 hod = 1,60 Leva. V zmenárni 1Euro = 1,85 Leva a v banke 1Euro = 1,93 Leva. Reštaurácie, kde bolo menu písané čisto iba po bulharsky boli lacnejšie ako tie kde mali aj české preklady. Komplet večera pre 2 osoby v takejto reštaurácií nás vyšla 11,10 Leva (1x kavarma, 6x chlebov, 1x kura z ryžou, 1x šopský šalát, 1x hranolky, 1x fanta, 2x fľašková kamenitza). V Sobotu 03. 09. 2005 o 11:00 sme už sedeli v minibuse, ktorý smeroval do Burgasu. Lístok som si kúpil v kase č. 9 na stanici za 4,80 Leva / osoba. Cesta do Burgasu trvala približne 1 hodinu.

Burgas
03.09. 2005
     V Burgase sme si zamenili ešte 20 Euro na darčeky domov, dali výdatný obed , prechádzka po meste , posledná kúpačka v mori a rýchlo sme utekali na stanicu kde nám o 19:05 išiel vlak domov. No a keď nás veksláci zbadali z báglami hneď nám ponúkali change kurz 1:2 ale nedali sme sa nalákať.
DOKLAD O UBYTOVANÍ UŽ NEPOTREBUJETE, KTORÝ SA KONTROLOVAL NA BULHARSKÝCH HRANICIACH !!!

Bratislava
04. 09. 2005 23:18 hod. predpokladaný návrat. Skutočný návrat bol však 05.09. 2005 o 13:40